Ak fungujete vo svete internetového podnikania, mali by ste využívať jeden z najcennejších a najužitočnejších propagačných nástrojov. O čo ide? Predsa o blog! Ten dokáže zastúpiť hneď niekoľko marketingových nástrojov a je pre každú firmu veľmi užitočný. Prinášame Vám zoznam dôvodov, pre ktoré sa určite oplatí firemný blog zriadiť a venovať mu čas.
- Blog je perfektným zdrojom informácií
Chcete toho povedať veľa, ale nemáte na množstvo informácií priestor? Blog je ideálnym nástrojom na informovanie verejnosti a potenciálnych klientov. Na blogu im totiž môžete povedať čo chcete, kedy chcete a v akom rozsahu len budete chcieť! Nezabúdajte však, že je dôležité prinášať zaujímavé a hodnotné informácie. Veď predsa chcete, aby Vaše príspevky niekto čítal.
- Tu môžete popustiť uzdu svojej fantázii
Blog nemusí byť písaný oficiálnou formou. Tú si nechajte na svoj firemný web, prípadne na iné propagačné materiály spoločnosti. Na blogu môžete použiť „jazyk ľudu“ a môžete byť teda neformálny, dokonca i vtipný! Záleží len na Vás, akú formu zvolíte. Dôležité je však to, aby ste oslovili tých, ktorých osloviť chcete.
- Blog je skvelým nástrojom pre SEO aktivity firmy
Vhodne umiestnené kľúčové slová a odkazy vo Vašich blogových príspevkoch dokážu naviesť čitateľov presne tam, kde ich chcete mať… a teda na stránky Vašej firmy, príp. e-shopu.
- Získate veľmi cenné informácie
Nechajte návštevníkov blogu, aby Vaše príspevky komentovali. Vďaka takejto spätnej väzbe získate cenné informácie o tom, čo ich zaujíma, baví, čo sa im páči… Preto tieto príspevky pravidelne čítajte a reagujte na ne!
- Vďaka blogu môžete znížiť náklady na iné propagačné aktivity
Ak dôležité informácie prezentujete na firemnom blogu, môžete si dovoliť zredukovať množstvo tlačovín alebo reklamy. Všetko však záleží od konkrétnej situácie, ktorú musíte vedieť správne posúdiť.
Zdá sa Vám, že je týchto výhod málo? Len si pomyslite na to množstvo potenciálnych klientov, ktoré môžete vďaka internetu a Vášmu blogu osloviť! Zároveň Vás blogovanie akosi núti premýšľať a tvoriť. Získate mnoho nových nápadov, iných pohľadov na vec a tiež mnoho nových možností. Kvôli tomu sa teda určite oplatí firemný blog založiť.
FOTO: © ra2 studio / Dollar Photo Club
Facebook Comments